Coronavirus maatregelen

Gevolgen Corona-preventie voor onze dienstverlening

Gezien de onzekere periode die eraan komt omwille van het Corona virus, en in navolging van de aankondigingen door onze Eerste Minister op 17 maart, informeren wij u over de extra voorzorgsmaatregelen die wij nemen volgens het Corona-preventiebeleid van de Belgische overheid.

 

Onze medewerkers werden gebriefd op deze nieuwe maatregelen inzake hygiëne, afstandsbewaking, etc. en wij volgen de richtlijnen strikt op om daarmee onze klanten, leveranciers en medewerkers zo goed mogelijk te beschermen. We combineren dit met de aanpak van onze klanten en leveranciers. Zo kunnen we gezamenlijk ervoor zorgen dat blootstelling aan dit virus zoveel mogelijk wordt beperkt.

 

Gedurende deze periode van maatregelen streven wij ernaar de continuïteit van onze dienstverlening zo goed mogelijk te waarborgen voor de bedrijven die hun activiteiten mogen verderzetten.

 

We zullen u tijdig informeren bij eventuele wijzigingen.

 

Wat verandert er?

Bestellingen:

Onze medewerkers, werkende van thuis of op kantoor, blijven beschikbaar voor iedere bestelling van koffie, thee en/of toebehoren. U kan hen steeds bereiken per telefoon via +32 2 490 19 50 of per mail via Coffee.ProBelux@jdecoffee.com.

 

Leveringen:

De werknemers van onze logistieke partner Distrilog werden opgeleid in deze nieuwe maatregelen. De leveringen van bestellingen blijven tot op heden gewaarborgd voor bedrijven die hun activiteiten mogen verderzetten zoals ziekenhuizen, etc.

Onze routeverkopers zetten tijdelijk uw producten af aan uw entree om zo het aantal contactmomenten tot het minimum te beperken. Dit betekent dat er tijdelijk iemand binnen uw organisatie op locatie aanwezig moet zijn om de levering in ontvangst te nemen. Belangrijk: Gezien de omstandigheden kan de leveringsbon niet afgetekend worden; deze zal bij het pakket afgeleverd worden. Mocht u hier niet mee akkoord gaan, kunt u contact opnemen met uw accountmanager of via het volgende e-mailadres: BE-LU-customersupport@JDEcoffee.com

Om de levering van uw bestellingen goed te laten verlopen, vragen wij u eventuele wijzigingen in openingsuren of tijdelijke sluitingen te communiceren via mail: BE-LU-customersupport@JDEcoffee.com.

 

Technische dienstverlening:

Onze ondersteuning bij pannes blijft gewaarborgd op de gebruikelijke manier voor ondernemingen die hun activiteiten mogen verderzetten. Onze techniekers werden ook opgeleid in de nieuwe maatregelen. We vragen u wel om de afhandeling van interventies volgens de aanbevolen gezondheidsregels te kunnen laten verlopen. Als er specifieke toegangsvoorschriften gelden, gelieve deze te willen meegeven bij het registreren van een interventieaanvraag. Dit kan via telefoon op het nummer 0032 78 050 200 via e-mail (service.probelux@jdecoffee.com).

 

We schorten wel onze preventieve acties en omruiling van waterfilters op tot nader order om contact verder te minimaliseren.

 

Wenst u uw machine(s) tijdelijk buiten dienst te stellen, dan raden we u aan een afsluitende schoonmaaktaak uit te voeren. Dit voorkomt mogelijke hygiëneproblemen en/of technische storing bij heropstart.

Naast de reiniging van de machine houdt dit in dat u afhankelijk van het type machine:

  • Eventueel verse melk uit het toestel verwijdert en de melkleidingen reinigt
  • Cafitesse packs uit de machine haalt en gekoeld opslaat
  • De kraan van de watertoevoer sluit
  • De stekker uit de machine trekt

 

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u met ons contact opnemen per e-mail (BE-LU-customersupport@JDEcoffee.com).

 

Met vriendelijke groet,

JDE Professional