Covid-19 maatregelen

Onze maatregelen & prioriteiten

Als JDE Professional doen we er alles aan straks weer met elkaar een kop koffie te kunnen drinken. Want koffie verbindt en helpt juist op deze momenten om mensen samen te brengen. We informeren u graag over onze prioriteiten de komende tijd. 

1. Maatregelen om verdere verspreiding van Covid-19 te voorkomen

Om de verspreiding van Covid-19 te voorkomen volgen wij de richtlijnen vanuit de Belgische overheid en hebben wij een aantal maatregelen doorgevoerd:

  • Onze operators en technici werken alleen als de anderhalve meter maatregel gehandhaafd kan worden.
  • Zij dragen voor uw en onze veiligheid een geel hesje om de anderhalve meter afstand te benadrukken.
  • Onze routeverkopers leveren enkel nog tot aan de ingang.

Om u goed voor te bereiden op het nieuwe normaal hebben wij een hygiëne protocol opgesteld om de verspreiding van Covid-19 te voorkomen. Graag willen wij u vragen dit actief toe te passen in uw situatie.

2. Prioriteit aan onze klanten in vitale sectoren

Zoals u weet is er een onderheid tussen cruciale beroepen & vitale processen versus overige beroepen.

Waar wij genoodzaakt zijn om keuzes te moeten maken in onze dienstverlening zullen wij de vitale sectoren en bedrijven die cruciale beroepen omvatten prioriteit geven.

3. Voorbereiding van een herstart in het ‘nieuwe normaal’

Het is onze prioriteit om u te helpen met de voorbereidingen van het herstarten of aanpassen van uw bedrijf in het ‘nieuwe normaal’. Op de pagina’s onder ‘toepassen van de maatregelen’ vindt u een compleet overzicht van alle tips en materialen die wij kunnen leveren om uw organisatie in te richten op deze nieuwe situatie.

Daarnaast staan wij tot uw beschikking voor het beantwoorden van vragen

4. Verbinding tussen mensen realiseren #metelkaar

Samen met u gaan we bouwen aan nieuwe momenten van samenzijn, zij het met nieuwe spelregels. Want koffie brengt al sinds jaar en dag mensen samen en zal dat blijven doen.

Wij helpen u middels dit platform en de bijbehorende ondersteuning aan alle informatie en materialen die nodig zijn om in deze nieuwe situatie op een veilige manier, samen van een kop koffie of thee te kunnen drinken.

Gevolgen Corona-preventie voor onze dienstverlening

Onze medewerkers werden sinds het begin van de Corona lockdown gebriefd op deze nieuwe maatregelen inzake hygiëne, afstandsbewaking, etc. en wij volgen de richtlijnen strikt op om daarmee onze klanten, leveranciers en medewerkers zo goed mogelijk te beschermen. We combineren dit met de aanpak van onze klanten en leveranciers. Zo kunnen we gezamenlijk ervoor zorgen dat blootstelling aan dit virus zoveel mogelijk wordt beperkt.

 

Wat is er veranderd?

Bestellingen:

Onze medewerkers, werkende van thuis of op kantoor, blijven beschikbaar voor iedere bestelling van koffie, thee en/of toebehoren. U kan hen steeds bereiken per telefoon via +32 2 490 19 50 of per mail via Coffee.ProBelux@jdecoffee.com.

 

Leveringen:

Onze routeverkopers zetten uw producten af aan uw entree om zo het aantal contactmomenten tot het minimum te beperken. Dit betekent dat er tijdelijk iemand binnen uw organisatie op locatie aanwezig moet zijn om de levering in ontvangst te nemen. Belangrijk: Gezien de omstandigheden kan de leveringsbon niet afgetekend worden; deze zal bij het pakket afgeleverd worden. Mocht u hier niet mee akkoord gaan, kunt u contact opnemen met uw accountmanager of via het volgende e-mailadres: BE-LU-customersupport@JDEcoffee.com

Om de levering van uw bestellingen goed te laten verlopen, vragen wij u eventuele wijzigingen in openingsuren of tijdelijke sluitingen te communiceren via mail: BE-LU-customersupport@JDEcoffee.com.

 

Technische dienstverlening:

Onze ondersteuning bij pannes blijft gewaarborgd op de gebruikelijke manier voor ondernemingen die hun activiteiten mogen verderzetten. Onze techniekers werden ook opgeleid in de nieuwe maatregelen. We vragen u wel om de afhandeling van interventies volgens de aanbevolen gezondheidsregels te kunnen laten verlopen. Als er specifieke toegangsvoorschriften gelden, gelieve deze te willen meegeven bij het registreren van een interventieaanvraag. Dit kan via telefoon op het nummer 0032 78 050 200 via e-mail (service.probelux@jdecoffee.com).

 

Onze preventieve acties en omruiling van waterfilters zijn opgeschort tot nader order om contact verder te minimaliseren.