Uw winkelmandje
Uw winkelwagen is nog leeg. |
Hoe voeg ik een PO-nummer toe op mijn invoice?
Het PO-nummer voegt u toe als u bij uw besteloverzicht bent aangekomen. Kies eerst voor een invoice als betalingsmethode, hierna ziet u een vakje verschijnen waar u het PO-nummer in kunt voeren.
Hoe kan ik mijn ontvangen couponcode gebruiken?
Indien u een couponcode heeft ontvangen en deze wilt gebruiken, kunt u deze bij het kiezen van uw betaalmethode invoeren door 'ik heb een couponcode' aan te vinken. Hierna verschijnt er een veld waarin u uw kortingscode kunt invoeren. Vergeet niet op 'activeer uw coupon' te klikken.
Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?
Om uw bestelgeschiedenis terug te vinden, klikt u rechtsboven in de menu-navigatie op uw naam. Klik vervolgens op 'mijn bestellingen' voor een overzicht van uw al uw eerdere bestellingen. U kunt ook op 'Eerdere bestellingen' klikken in de bovenste sectie van de website. Direct naar de pagina? Klik hier!
Hoe kan ik een vorige bestelling opnieuw plaatsen?
Als u bent ingelogd, zult u naar het overzicht van uw vorige bestellingen moeten gaan. Selecteer vanuit het overzicht de bestelling die u opnieuw wilt plaatsen. Nadat u de bestelling heeft toegevoegd aan uw bestellijst kunt u deze altijd nog aanpassen of er producten aan toevoegen.
Kan ik mijn bestelling nog verder wijzigen of annuleren nadat ik deze heb afgerond?
Voor het wijzigen of annuleren van uw bestelling kunt u op werkdagen van 9u tot 16u contact opnemen met onze klantenservice via 02/490 19 50 (keuzeoptie 1), of u kunt een mail sturen naar BE-LU Coffee.Pro@JDEcoffee.com
Hoe kan ik een herinnering instellen voor mijn volgende bestelling?
Na het plaatsen van een bestelling vindt u op het overzicht van uw bestelling een "herinner mij" optie. Kies hier na hoeveel weken u een herinnering wilt ontvangen voor een volgende bestelling. U ontvangt vervolgens na het aantal opgegeven weken een herinnerings e-mail van ons.
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Stuur een e-mail naar BE-LU-Info.Pro@JDEcoffee.com en wij zullen u zo spoedig mogelijk helpen.
Ik heb een defect/beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Voor opmerkingen of vragen over uw bestelling kunt u op werkdagen van 9u tot 16u telefonisch contact met onze klantenservice opnemen, via 02/490 19 50 (keuzeoptie 1) of een e-mail sturen naar BE-LU-Info.Pro@JDEcoffee.com.
Ik wil een out of stock product bestellen, kan dit?
Wij raden het u af om producten te bestellen die out of stock zijn, omdat hier vaak een langere verzendingstermijn aan verbonden zit. Wilt u het product toch graag bestellen? Dan krijgt u het product direct toegestuurd wanneer deze terug in stock is.
Ik wil mijn leveringsadres voor een eenmalige bestelling wijzigen, hoe doe ik dat?
Uw leveringsadres is gemakkelijk eenmalig te wijzigen via het bestellingsoverzicht. Klik onder het kopje leveringsadres simpelweg op "gebruik een ander leveringsadres". Let op: dit nieuwe leveringsadres wordt eenmalig gebruikt, en zal niet worden opgeslagen in ons systeem.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bij bestellingen op www.jacobsdouweegbertsprofessional.be worden geen bezorgkosten in rekeningen gebracht als u voor meer dan €200,- aan producten bestelt. Wanneer u voor minder dan €200,- bestelt, brengen wij €30,- verzendkosten in rekening.
Wat is de status van mijn bestelling?
Indien u vóór 12u bestelt, wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen geleverd. Bestellingen geplaatst na 12u worden binnen drie werkdagen geleverd (tenzij anders aangegeven door uzelf). In dringende gevallen kunt u op werkdagen contact opnemen met onze klantenservice van 9u tot 16u, via 02/490 19 50 (keuzeoptie 4).
Wie levert mijn bestelling?
Voor de levering van onze bestellingen werken wij samen met Distrilog, onze logistieke partner die zich naast efficiëntie en flexibiliteit ook focust op duurzame logistiek.
Wat is My Coffee Plan ?
Met My Coffee Plan kunt u uw bestellingen automatisch herhalen op een door u gekozen frequentie, zodat uw koffievoorraad automatisch aangevuld wordt en u niet meer hoeft na te denken over uw koffiebestelling.
Hoe maak ik My Coffee Plan aan?
Nadat u uw producten in de winkelmand heeft geplaatst, ziet u de mogelijkheid om van de bestelling een automatische herhaalbestelling te maken.
Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
Ja, u kunt My Coffee Plan annuleren of aanpassen tot drie werkdagen voor de verzending van de herhaalbestelling.
Wat zijn de betaalmogelijkheden voor My Coffee Plan?
U kunt alleen de betaalmethode 'invoice' selecteren voor dit type bestellingen.
Kan ik My Coffee Plan voor meerdere locaties gebruiken?
Ja, u kunt met My Coffee Plan herhaalbestellingen plaatsen voor meerdere locaties. U heeft zo dus altijd en overal koffie.