Terug naar overzicht

Vragen over de levering

 

 

Levert JDE Professional België in het buitenland?

Nee, Jacobs Douwe Egberts Professional België bedient alleen de Belgische markt. Ontdek hier wat Jacobs Douwe Egberts Professional in het buitenland doet.

 

Kan ik de leverdatum van mijn bestelling aanpassen?

Voor het aanpassen van de leverdatum van uw bestelling kunt u op werkdagen van 9u tot 16u telefonisch contact met onze klantenservice opnemen, via 02/490 19 50 (keuzeoptie 1) of een mail sturen naar BE-LU-Info.Pro@JDEcoffee.com

 

Waar levert JDE Pro België?

Jacobs Douwe Egberts Professional België levert overal in België.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Indien u vóór 12u bestelt, wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen geleverd. Bestellingen geplaatst na 12u worden binnen drie werkdagen geleverd.

 

Mijn bestelling is niet geleverd, wat moet ik doen?

Voor vragen of opmerkingen over uw bestelling kunt u op werkdagen van 9u tot 16u telefonisch contact met onze klantenservice opnemen, via 02/490 19 50 (keuzeoptie 1) of een e-mail sturen naar BE-LU-Info.Pro@JDEcoffee.com.

 

Ik heb mijn factuur nooit ontvangen, wat moet ik doen?

Voor vragen of opmerkingen over uw facturatie kunt u op werkdagen van 9u tot 16u telefonisch contact met onze klantenservice opnemen, via 02/490 19 50 (keuzeoptie 4) of een e-mail sturen naar BE-LU-Info.Pro@JDEcoffee.com.

 

Hoe kom ik aan een installatie handleiding voor mijn koffiemachine?

De installatie handleiding ontvangt u samen met uw machine. Dezelfde handleidingen zijn ook te vinden op de website. Klik op uw machine in het overzicht, en scroll vervolgens naar beneden tot u de titel "downloads" vindt. Hier kunt u de installatie handleiding ook downloaden. Gebruik deze site voor handleidingen in een andere taal naast NL en FR.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Indien u vóór 12u bestelt, wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen geleverd. Bestellingen geplaatst na 12u worden binnen drie werkdagen geleverd (tenzij anders aangegeven door uzelf). In dringende gevallen kunt u op werkdagen contact opnemen met onze klantenservice van 9u tot 16u, via 02/490 19 50 (keuzeoptie 1).

 

Wie levert mijn bestelling?

Voor de levering van onze bestellingen werken wij samen met  Distrilog, onze logistieke partner die zich naast efficiëntie en flexibiliteit ook focust op duurzame logistiek.