Uw winkelmandje
Uw winkelwagen is nog leeg. |
Totaal € 0,00
Nooit meer zonder koffie? Neem een abonnement.
1. Stel uw pakket samen
Koffie en thee, maar bijvoorbeeld ook melk, bekers en roerstaafjes.
2. Kies een periode
U kunt een bestelling elke 2, 4, 6, 9, 12 of 18 weken automatisch herhalen.
3. Pas uw bestelling op elk moment aan
Een week voor de nieuwe levering krijgt u van ons een seintje. Iets aanpassen? Geen probleem!
Bron: onderzoek onder klanten MyComfort
Hoe sluit ik een abonnement af?
Nadat u de producten in de winkelmand heeft gedaan, ziet u onder de betaalfunctie de mogelijkheid om van de bestelling een herhaalbestelling te maken.
Wat zijn de betaalmogelijkheden voor MyComfort?
U kunt alleen achteraf betalen. Let op: bij nieuwe klanten doen wij een credit check waardoor de levertijd met een werkdag wordt verlengd.
Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?
Ja, u kunt MyComfort annuleren of aanpassen tot vijf werkdagen voor de verzending van de herhaalbestelling.
Waarom bedraagt de minimale orderwaarde €150 voor het abonnement?
MyComfort is een nieuwe dienst. Om een langdurige samenwerking te realiseren, zijn wij nog op zoek naar zowel de juiste orderhoeveelheden als de frequentie van bezorgmomenten. Mocht u op zoek zijn naar maatwerk, dan kunt u ons mailen via mycomfort@jde.com.
Kan ik MyComfort voor meerdere locaties gebruiken?
Ja, u kunt met MyComfort herhaalbestellingen plaatsen voor meerdere locaties. U heeft zo dus altijd en overal koffie.
Staat uw vraag er niet bij?
Mail ons dan gerust. U kunt ons bereiken op mycomfort@jde.com.
Volledig aanbod
De beste service
Veilig online betalen